Recipe: Appetizing Air laici lemon pudina

Air laici lemon pudina. Inilah masanya untuk anda menunjukkan skill memasak dalam menyediakan juadah menyelerakan untuk seisi keluarga. Bukan itu sahaja, makanan dan minuman yang dijual di bazar Ramadan juga tidak kurang hebatnya. Ais Lemon Pudina & Ais Lemon Pudina Laici Asam Boi.

Air laici lemon pudina Resepi Lemon Pudina Ais Dan Laici Asam Boi. Selain menyejukkan tekak, air laici lemon madu banyak khasiatnya. Manfaat air lemon dapat membantu meringankan masalah pencernaan bila dicampur dengan air panas, termasuk di antaranya mual, mulas dan Manfaat air lemon yang kedua adalah dapat menjadi obat antiseptik alami, yang bertugas untuk menyembuhkan masalah yang berkaitan dengan kulit. You can cook Air laici lemon pudina using 6 ingredients and 2 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Air laici lemon pudina

  1. Prepare 1 of . Laici (1 tin).
  2. Prepare 2 of . Daun pudina.
  3. Prepare 3 of . Lemon (2 biji).
  4. You need 4 of . Asam boi (5 biji).
  5. Prepare 5 of . Air sejuk.
  6. Prepare 6 of . Ais.

Rasanya sangat menyegarkan dan pastinya…» Save Time! Get verified sellers exporting to Russian Federation. Requirement for: Lemon Pudina Sharbat (Limbu Fudina). Soda + laici + lemon + pudina.

Air laici lemon pudina instructions

  1. Bahan-bahan untuk membuat air..
  2. Masukkan air sejuk, hiris lemon, hiris daun pudina kecil-kecil, masukkan air laici & asam boi yang di masak bersama sedikit air panas. Kacau sebati kemudian masukkan ais & boleh di minum. Memang sedap. 👍🏻.

Kedai ni banyak kali dah tak bagi makanan yang order dan air pun tumpah. Tapis air gula dan ketepikan buah laici tersebut. Dengan menggunakan pisau, hiris lemon nipis-nipis. Masukkan lemon yang telah dihiris, daun pudina, serai, asam boi putih dan buah laici ke dalam bekas air. Jom kami kongsi kan antara resipi air lemon pudina yang sedap lagi menyegarkan.

Recipe: Appetizing Air laici lemon pudina Recipe: Appetizing Air laici lemon pudina Reviewed by subindo drakor gratis on Disember 23, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.