Recipe: Delicious Sirap Bandung Sepantas Kilat

Sirap Bandung Sepantas Kilat. Selalunya air sirap antara menu popular setiap kali hari raya. Tapi, apa kata kita ubah sedikit air sirap anda itu. Mana tahu kalau kita hidang air sirap Tapi resipi yang nak dikongsikan kali ini bukan sirap bandung biasa je.

Sirap Bandung Sepantas Kilat Lori tangki itu juga diselaputi bahan penghakis hakisan untuk mengelak lori tu dihakis.. Selepas ini kereta anda akan kilat bersinar seperti baru keluar showroom! Anda Ada Masalah Macam Ini Kan? You can have Sirap Bandung Sepantas Kilat using 5 ingredients and 2 steps. Here is how you cook it.

Ingredients of Sirap Bandung Sepantas Kilat

  1. Prepare 1 cawan of air suam.
  2. It's 3 sudu makan of Susu pekat.
  3. Prepare 2 of sudu pekat Sirap ros.
  4. It's 2 cawan of Air sejuk.
  5. Prepare of Ais.

Kelebihan Wak Kilat Plastic Nano Coating. Sirap bandung, atau air bandung adalah nama dari minuman populer di Malaysia, Singapura dan Brunei. Minuman ini terdiri dari susu kental dibumbui sirup mawar yang memberikan warna merah muda. Sirap bandung merupakan adaptasi dari susu mawar yang disajikan di India..

Sirap Bandung Sepantas Kilat instructions

  1. Air panas ditambah Susu pekat. Kemudian masukkan Sirap Ros. Kacau sebati..
  2. Kemudian tambah air lagi ikut sesedap hati dan letakkan ais..

Jasa Bandung menjadi salah satu pilihan anda dalam memenuhi kebutuhan di bidang Informasi Teknologi. Layanan kami mulai dari kebutuhan membuat sebuah website sederhana, company profile, web niaga toko online, database sekolah, custom website menggunakan fitur terbaik dan user friendly. Team Sepantas Kilat berpeluang lepak dengan Nabila Razali untuk tanya beberapa soalan, tak sangka, kelakar jugak Nabila ni. Siapa lagi artis yang korang nak masuk dalam Sepantas Kilat ni?? The go-to choice for sirap bandung-flavoured e-juice.

Recipe: Delicious Sirap Bandung Sepantas Kilat Recipe: Delicious Sirap Bandung Sepantas Kilat Reviewed by subindo drakor gratis on Oktober 04, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.