Easiest Way to Make Appetizing Kek majerin susu

Kek majerin susu. Cara membuat kek majerin yang mudah dan lembut Kek ini sangat nostalgia kepada zaman remaja sewaktu dibangku persekolahan saya dulu. Zaman dulu kalau buat kek memang menggunakan majerin.

Kek majerin susu By Naizze HQ · Updated about a year ago. Kek Marble susu Moist Sukatan Cawan. Teringat zaman kecik saya dulu, mak saya suka beli kek marble yang dijual kat kedai. You can have Kek majerin susu using 8 ingredients and 4 steps. Here is how you achieve that.

Ingredients of Kek majerin susu

  1. It's of cup majerin yang dicairkan.
  2. It's of biji telur*.
  3. You need of gula halus*.
  4. It's of sudu besar ovellate*.
  5. Prepare of sudu susu tepung*.
  6. Prepare of cup susu pekat*.
  7. It's of Esen vanila*.
  8. It's of cup tepung naik sendiri*.

Bukan sahaja musim raya, kalau tak raya pun mak. Anda mencari resepi kek minyak susu yang sedap,lembut serta gebu ? Harini kami akan berikan beserta tips untuk Sedikit tips untuk hasilkan resepi kek minyak susu yang anda akan puas hati Nak cuba buat kek yg sedap tapi senang, korang kena cuba buat kek marjerin ni. Resepi Kek Butter Susu - Resipi mentega adalah jenis prinsip untuk pelbagai jesni kekasan untuk resepple kek butter ialah salah satu jenis sponge cake yang lazat tetapi sangat praktikal dan mudah.

Kek majerin susu instructions

  1. Mix @ putar bahan yang bertanda * sehingga kembang (2 kali ganda..
  2. Mix majerin yang dicairkan (kaedah kaup balik)...
  3. Bagi 3 bahagian, ke 1 ori, ke 2 perasa strewberry dan ke 3 perasa coklat. (Satu adunan boleh dapat perasa lain- lain mengikut selera masing- masing).
  4. Bakar kek mengunakan oven,suhu 150-160°c selama 60 minit..

Resepi kek marble kukus ni saya ambil daripada Blog azlita masam manis. Pukul mentega/majerin dan gula sehingga kembang dan berwarna pucat. AIR Susu tante montok muncrat keluar. Ratusan Wanita di Culik Untuk Di Peras Air Susu nya cerita yang mengingatkan moralitas kita, Tolong di subscribe dan like. Suka minum susu kedelai atau mencari pengganti susu sapi untuk anak?

Easiest Way to Make Appetizing Kek majerin susu Easiest Way to Make Appetizing Kek majerin susu Reviewed by subindo drakor gratis on April 26, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.