Easiest Way to Cook Appetizing Roti sosej gulung

Roti sosej gulung. Roti sosej gulung adalah menu yang sangat simple dan mudah untuk disediakan. Kebiasaan menjadi pilihan ibu-ibu untuk bekalan anak-anak ke sekolah atau minum. Roti sosej gulung. cara membuatnya memang sangat mudah. hanya nipiskan roti. letak sosej ataupun boleh letak cheese. terpulang selera anda. lagi-lagi.

Roti sosej gulung Uli sendiri doh tepung untuk hasilkan roti yang lembut dan gebu. Doh di lilit pada sosej dan digoreng dalam minyak Boleh dihidangkan untuk minum petang atau sarapan pagi. Roti Gulung Sosej updated their cover photo. You can cook Roti sosej gulung using 6 ingredients and 4 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Roti sosej gulung

  1. You need of sosej digoreng sebentar sahaja.
  2. You need of roti sandwich.
  3. Prepare of biji telur.
  4. It's of Secubit garam.
  5. It's of Secubit lada putih.
  6. It's of Minyak untuk mengoreng.

Lihat juga resep Roti gulung sosis goreng enak lainnya! Resepi Roti Sosej Goreng - Pernah mendengar ada roti sosej atau anjing Panas ?? Dia lebih suka menggunakan kata 'sosej' berbanding 'hotdog'. Sosej gulung adalah lebih kurang sama dengan roti.

Roti sosej gulung instructions

  1. Panaskan minyak seterusnya goreng sebentar sahaja sosej..
  2. Pukul 2 biji telur diletakkan secubit garam dan lada putih.
  3. Sediakan roti lalu ditekan bahagian depan dan belakang roti menggunakan roller buat biskut tu..
  4. Ambil sosej dan balutkan bsama roti. Celupkan roti sosej ke bancuhan telur seterusnya di goreng sekejap hingga kekuningan..

Ambil roti letak sosej dan gulung. Lekatkan hujung roti dengan telur supaya tidak terbuka. Kemudian celup roti yg siap digulung tadi dengan telor sekali lagi dan terus salut dengan serbuk roti sehingga. Letakan sosis di atas roti kemudian gulung, posisi sosis ada di dalam roti Potong roti gulung sosis menjadi dua bagian Roti gulung sosis siap dihidangkan Segmen "One Minute Tips" kali ini, Good Morning membuat cemilan gurih berbahan dasar roti tawar. Dengan bahan tambahan sosis dan mozarella, pastinya cocok untuk sang buah hati tercinta.

Easiest Way to Cook Appetizing Roti sosej gulung Easiest Way to Cook Appetizing Roti sosej gulung Reviewed by subindo drakor gratis on Mei 03, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.