How to Make Appetizing Roti aiskrim

Roti aiskrim. Kewujudan aiskrim roti ni dah lama cuma tak di viral kan je. Walaupun dah lama wujud, takdelah lama sangat kot tapi tak merasa lagi gabungan aiskrim dan roti ni. Tak pernah jumpa kedai aiskrim roti.

Roti aiskrim Nak lagi sedap boleh makan dengan roti Gardenia atau roti bun dan juga kon yang boleh dibeli di pasar raya. Lari bajet mak makan aiskrim roti camni.haha. Reply Delete Terbaharu, IKEA Taiwan hadir perkenalkan menu baharu 'Ice Dog' iaitu kombinasi roti hot dog dan tiga scoop aiskrim. You can cook Roti aiskrim using 4 ingredients and 4 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Roti aiskrim

  1. It's of roti.
  2. You need of aiskrim vanilla.
  3. You need of coklat colour rice.
  4. You need of kacang pipang.

Aiskrim yang tersedia adalah vanila atau coklat. HUAWEI WATCH FIT Dan FreeLace Pro, Dua Gadget Terbaru Yang Anda Perlu Dapatkan Untuk Melengkapkan Aktiviti Sukan Anda. Kemudian lapiskan sekeping lagi roti diatasnya dan tekapkan dengan gelas atau cawan (atau apa-apa acuan atau bekas yang sesuai) yang berbentuk bulat. Bukan biasa-biasa rasa Aiskrim Malaysia yang dikongsikan oleh Puan Aida Radzuan ini.

Roti aiskrim step by step

  1. Sediakan bahan yang diperlukan..
  2. Mula-mula letakkan aiskrim vanilla di atas roti..
  3. Ambil sekeping kacang pipang,pecah-pecahkan pada bahagian kecil dan tabur secara random.Kemudian ambil coklat colour rice,tabur juga di atas aiskrim vanilla..
  4. Ambil roti lagi sekeping dan tutup bahagian atasnya.Potong menjadi empat segi sama.kemudian potong menyerong.Sekarang,roti aiskrim sedia untuk dimakan.Selamat mencuba.

Rasanya sedap, lemak dan paling penting teksturnya lembut dan tidak terlalu keras seperti 'batu'. Rahsianya adalah dengan campuran tepung jagung, garam serta esen vanila. Bahan-bahan Roti putih; Aiskrim (apa-apa perisa) Cara-cara. Lapikkan atas roti yang ada aiskrim tadi. Tekap guna cawan kuat-kuat supaya tepinya tertutup rapat.

How to Make Appetizing Roti aiskrim How to Make Appetizing Roti aiskrim Reviewed by subindo drakor gratis on Mei 02, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.