How to Make Appetizing Cha Bang Ang (Minuman Viral)

Cha Bang Ang (Minuman Viral). Korang pernah minum dah Air Cha Bang Ang ni? Dah pernah viral sebelum ni, dan saya baru je nak Rasa buat sendiri. Ada yang jual jugak saya tengok.

Cha Bang Ang (Minuman Viral) Cha Bang Ang Thai Grassjelly Caramel Milk Dessert Drink Aroikah Thailand. Air Soda Herbs Resepi Air Viral Minuman Berbuka Puasa. Cha Bang Ang nie sangat viral di Instagram dan ramai artis-srtis yang buat review. You can have Cha Bang Ang (Minuman Viral) using 10 ingredients and 6 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Cha Bang Ang (Minuman Viral)

  1. Prepare of Cincau di potong kiub.
  2. You need of Gula Perang.
  3. You need of biji Selasih (di rendam dengan 250 ml Air Panas).
  4. Prepare of Air.
  5. You need of Susu Segar Full Cream.
  6. You need of Susu Cair.
  7. It's of Susu Pekat.
  8. You need of Sdk Garam bukit.
  9. It's of Sdk Vanilla Extract.
  10. You need of Ais batu.

Nak beli pun bukannya senang kerana tak semua tempat ada agent yang jual. Khas buat student yang yang menginap di UTM Skudai , kami menyediakan perkhidmatan FREE delivery ke setiap kolej. Title : "Resep Minuman Sehari-hari" Ini adalah video tutorial membuat minuman viral yang banyak dibagikan di Instagram. Minuman yang dari Thailand dan sudah tersebar ini rasanya manis gurih dengan susu karamelnya.

Cha Bang Ang (Minuman Viral) instructions

  1. Sediakan semua bahan-bahan.
  2. Satukan air, gula perang, dan vanilla extract, rebus hingga mendidih. Angkat dan biarkan suam..
  3. Satukan dalam bekas/jug, Cincau, selasih,garam, Susu segar full Cream,Susu Cair.
  4. Tuangkan Susu Pekat,dan air gula, Kacau sebati..
  5. Tuangkan Cha Bang Ang kedalam gelas, tambahkan dengan Ais batu.dan sedia untuk dihidang..
  6. Selamat mencuba dan semoga berjaya 😘😘😘.

Nampak sedap Cha Bang Ang ni. Ia adalah antara manisan Thailand yang sedang viral. Bagi yang nak cuba, resipi perkongsian saudari Acik Siti ni antara yang mudah. Последние твиты от Cha Bang Ang Bangi (@chabangangbangi). Newest flavour edition of Cha Bang-Ang! Green Tea for all Matcha lovers out there, let's try for Iftar today & let us know how you like it http.

How to Make Appetizing Cha Bang Ang (Minuman Viral) How to Make Appetizing Cha Bang Ang (Minuman Viral) Reviewed by subindo drakor gratis on Jun 15, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.