Recipe: Appetizing Roti Sosej Berkeju

Roti Sosej Berkeju. Bunga Kantan. Загрузка. Узнать причину. Закрыть. Cara membuat roti gulung keju sosis nikmat Roti Sosej Oat Berkeju. shafa ayeop. Загрузка.

Roti Sosej Berkeju Lihat juga resep Sosej tumis sos, Roti sosej pizza enak lainnya! Ambil roti letak sosej dan gulung. Lekatkan hujung roti dengan telur supaya tidak terbuka. You can cook Roti Sosej Berkeju using 4 ingredients and 4 steps. Here is how you cook it.

Ingredients of Roti Sosej Berkeju

  1. You need of roti gardenia.
  2. You need of cheddar cheese.
  3. Prepare of sosej dipotong kecil.
  4. Prepare of sudu besar marjerin.

Selain resepi roti sosej ini, kami juga ada memaparkan resepi-resepi lain yang boleh dibuat rujukan oleh. Sosej antara makanan yang disukai ramai tidak kira kanak-kanak mahupun dewasa. Rasanya yang sedap serta mudah untuk disediakan pastinya menjadi makanan kegemaran seisi keluarga. Jangan lupa untuk langgan, suka, komen & kongsi.

Roti Sosej Berkeju instructions

  1. Letakkan sekeping cheese ke atas roti. Taburkan sosej yang telah dipotong kecil. Letakkan 1 keping cheese lagi di atas sosej..
  2. Tekapkan dengan 1 keping roti. Kemudian sapukan marjerin di atas permukaan roti. Masukkan roti ke dalam kuali. Pastikan bahagian yang disapu marjerin berada di bahagian bawah..
  3. Didalam kuali, sapukan marjerin di permukaan roti yang satu lagi. Hati-hati, kuali panas. Kemudian terbalikkan roti tersebut..
  4. Tekan sedikit roti untuk memberikan cheese melekat bersama dengan roti. Angkat roti dan sedia untuk dipotong dan terus dihidang..

Jemu tiap hari masak nasi time breakfast? Nak cuba menu biasa untuk anak-anak?cuba buat roti sosej. Senang dan cepat je nak buat roti sosej ni. Resepi roti sosej kukus atau goreng memang menjadi kegemaran kami anak beranak. Mudah dan sangat sedap dicicah bersama sos sili atau mayonis.

Recipe: Appetizing Roti Sosej Berkeju Recipe: Appetizing Roti Sosej Berkeju Reviewed by subindo drakor gratis on Jun 29, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.