How to Make Yummy Jus Tembikai

Jus Tembikai. Pastikan korang berbuka dengan jus tembikai fresh kaw kaw kami tau! Semangka adalah produk diet yang diiktiraf dan faedahnya telah lama diketahui. Jus, ini adalah bentuk sempurna menggunakan tembikai dalam pakej yang mudah.

Jus Tembikai Pengambilan jus tembikai pada waktu pagi semasa perut dalam keadaan kosong terbukti membantu mendorong keluar racun dalam pundi kencing. Walau bagaimanapun, khasiat yang lebih baik dapat. Ayam Masak Hantu & Jus Tembikai Dalam Buah Tarikan Jaja Jazz House You can cook Jus Tembikai using 2 ingredients and 2 steps. Here is how you achieve it.

Ingredients of Jus Tembikai

  1. It's 1/4 of bahagian tembikai (saiz sederhana besar).
  2. You need 1/8 of cawan/30 ml grenaadine (F&N Sun Valley).

Jus ini menggabungkan tiga jenis buah yang kaya dengan vitamin C iaitu buah tembikai, lemon dan laici. Rasa manis dan masam setiap buah ini memang seimbang, dijamin sedap! Jus tembikai adalah sejenis minuman yang menyegarkan dan menyihatkan badan. Dalam jus besar, masukkan air soda sejuk, jus limau nipis dan madu.

Jus Tembikai instructions

  1. Buang kulit tembikai dan potong ikut suka serta buang biji nya..
  2. Masukkan ke dalam pengisar basah dan kisar hingga halus. Tuangkan ke dalam gelas dan letak ais. Jika mahu masukkan 1/2 cawan air sejuk. Hias dengan sepotong buah tembikai..

Masukkan ketulan buah tembikai beku, cantaloupe, honeydew, daun pudina dan hirisan limau nipis. Jus Tembikai Laici cara Adam Corrie - tembikai - laici Terima kasih sudi tonton, komen, like dan subcribe Hi semua. TD tahu ramaikan yang dah kenal dan pernah minum Jus Tembikai Laici ni. Sampel roti tanpa jus tembikai digunakan sebagai kawalan dalam kajian ini. Tembikai [tĕm-bi-kai], semangka [sĕ-mang-ka] atau timun Cina (nama botani: Citrullus lunatus) merupakan pokok menjalar (memanjat dan melata) yang berasal dari selatan Afrika dalam famili Cucurbitaceae.

How to Make Yummy Jus Tembikai How to Make Yummy Jus Tembikai Reviewed by subindo drakor gratis on Julai 31, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.