How to Make Delicious Kek marble coklat

Kek marble coklat. Kek marble yang saya buat kali ni special sikit sebab layer coklatnya saya gunakan coklat compound. Rasa kek yang menggunakan coklat compound ni lebih sedap. Kek MARBLE Gebu � Kek marble butter + cocoa � Kek marble butter � Sedap, enak, lazat � Lembut dan gebu �.

Kek marble coklat Teringat zaman kecik saya dulu, mak saya suka beli kek raya, kalau tak raya pun mak saya tetap beli kek marble dengan colour coklat dan kuning dia tu. Saya pernah kongsikan resepi kek marble kukus. Kali ni saya buat kek marble bakar pulak dengan menggunakan oven. You can cook Kek marble coklat using 3 ingredients and 4 steps. Here is how you cook it.

Ingredients of Kek marble coklat

  1. You need of butter.
  2. You need of biji telor.
  3. It's of tepung kek marble Dr. Oetker.

Belang-belang koko tu boleh digantikan dengan warna dan perisa lain seperti. Saya memang suka kek mentega atau kek marble atau apa apa kek yang simple macam ni. Kalau kek Coklat atau kek Red Velvet tu, agak kuranglah sikit walaupun makan juga. Perkidmatan ini adalah termasuk menerima tempahan, penghantaran, hidangan dan hiasan dan perkhidmatan layanan.

Kek marble coklat instructions

  1. Masukkan adunan tepung kek marble dan telor, putar sederhana selama 3 minit.
  2. Kemudian masukkan butter dan putar lagi selama 1 minit sehingga adunan kembang.
  3. Bahagi dua adunan dan satu bahagian dicampurkan dgn serbuk koko. Tuang adunan kedalam acuan 8 inci secara berselang seli..
  4. Bakar pada suhu 180 ° selama 50 - 60 minit. Sedap dimakan kosong ketika masih panas, ataupun boleh jg disalut coklat ganache..

Tempahan boleh dibuat bagi menu makan pagi sehingga malam termasuk. Resepi Kek Marble yang harus dicuba, kek yang sangat-sangat sedap kerana mempunyai rasa lemak yang 'rich' dengan kombinasi butter, krim masam dan coklat. Adunan white chocolate: Pukul cream cheese sampai lembut Utk kek marble tu saya gunakan resepi asas buttercake. pernah share sebelum ni. tapi santan tu tukar kepada susu. Selain biskut, kek marble, kek coklat & kuih bahulu juga kami sedia utk tempahan roti jala, pelbagai jenis mee & juga biskut raya dgn harga yg sgt. Seperti kek marble yang bentuk nya cantik.

How to Make Delicious Kek marble coklat How to Make Delicious Kek marble coklat Reviewed by subindo drakor gratis on September 25, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.