How to Cook Delicious Kek coklat moist

Kek coklat moist. Cara-cara membuat kek coklat moist yang mudah, cepat dan lazat dengan menggunakan Tepung Kek Putri. Penafian: Fanpage ini bukan kepunyaan Puan Shida. Kami hanya mempromosikan produk keluaran Puan Shida.

Kek coklat moist Anak-anak tentu suka makan kek sebegini. Kalau anda mahu mencuba boleh ikut resepi kek ini. kek coklat moist homemade ini adalah amat sedap dengan terasa coklat yang enak disamping harga yang berpatutan. anda boleh memilih kek coklat moist yang anda sukai mengikut kemampuan anda. Jom kita cuba resepi kek coklat moist pula. You can cook Kek coklat moist using 11 ingredients and 3 steps. Here is how you achieve that.

Ingredients of Kek coklat moist

  1. It's of Bahan A.
  2. You need of tepung gandum.
  3. You need of serbuk coklat.
  4. It's of soda bikarbonat.
  5. Prepare of baking powder.
  6. It's of Bahagian B.
  7. Prepare of gula.
  8. You need of biji telur.
  9. You need of minyak.
  10. It's of susu pekat.
  11. It's of air panas.

Hari ini kami akan kongsikan kepada anda resepi kek coklat moist yang sangat enak dan mendapat sambutan hangat dari kalangan netizen! Faira KeK Coklat Moist Semua cerita tentang kek coklat moist.tentang kehidupan harian dan pengembaraan sebagai hamba Allah Sebarang pertanyaan tentang kek moist jangan segan sili. Kek Coklat Moist sememangnya evergreen …. Kek Coklat Moist sememangnya evergreen ….

Kek coklat moist step by step

  1. Satukan bahagian B. Blender seketika.
  2. Ayak kesemua bahan A dan masukkan ke dalam bahan B sedikit demi sedikit..
  3. Kukus selama 45 minit api sederhana. Selamat mencuba resepi mudah ini.

Resepi Kek Coklat Moist, resepi yang pasti menjadi kegemaran keluarga anda, sesuai untuk dihidangkan pada majlis harijadi dan dihari raya. Kek coklat moist merupakan antara kek kegemaran ramai kerana ia tidak jemu dan muak untuk dinikmati. Ia cukup enak jIka dimakan ketika masih panas. Bagi menyediakan kek coklat moist ini anda perlu sediakan tiga jenis bahan. Resepi kek coklat moist ini juga sesuai untuk dihidangkan kepada tetamu diwaktu majlis keraian ataupun rumah terbuka.

How to Cook Delicious Kek coklat moist How to Cook Delicious Kek coklat moist Reviewed by subindo drakor gratis on April 03, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.