Easiest Way to Prepare Delicious Roti Susu Gula Melaka Mozarella

Roti Susu Gula Melaka Mozarella. Roti tawar gorengroti tawar sari rotiroti tawar gandumroti tawar kukusroti tawar breadtalkroti tawar bandungroti tawar kupasroti tawar in englishroti tawar. Dear Friends Balik lagi di channel WAROENG KOFFIE Kali ini aku lagi Belajar Masak Roti Tawar Gulung Isi Sosis Keju Mozzarella Mozzarella merupakan salah satu jenis keju asal Italia yang paling populer di Indonesia.

Roti Susu Gula Melaka Mozarella Bila semua dah siap, boleh sediakan dalam mangkuk - ambil sedikit sagu, letak susu dan gula akut tekak. Menjual sagu gula melaka homemade resepi turun temurun. Rasa lemak manis berkrim dengan kepekatan gula melaka asli. You can have Roti Susu Gula Melaka Mozarella using 3 ingredients and 2 steps. Here is how you cook that.

Ingredients of Roti Susu Gula Melaka Mozarella

  1. It's 200 gram of mozzarella.
  2. It's 8 keping of roti Gardenia.
  3. It's 1 of tiub susu manis gula melaka.

Suka makan atau nyemil keju mozzarella? Kalau begitu, Anda harus nyicipin kesepuluh cemilan dari keju mozzarella yang paling enak ini! Sepertinya orang-orang zaman now tidak ada yang tidak tahu keju mozzarella. Keju ini dibuat dengan cara diputar dan dipotong, sesuai dengan asal katanya yaitu.

Roti Susu Gula Melaka Mozarella instructions

  1. Sediakan bahan-bahan seperti di dalam gambar dibawah. Letakkan mozzarella yang dipotong kiub. Seterusnya, picit susu ke atas mozzarella. Tekap dengan roti yang lain. Gunakan gelas sebagai acuan dan tekap roti sehingga jadi bentuk bulat..
  2. Goreng roti ke dalam minyak yang sederhana panas dan balikkan. Angkat dan toskan. Siap untuk dihidang..

Sagu gula melaka ni antara favourite saya terutamanya semasa bulan puasa. Memang sedap sangat makan sejuk-sejuk masa berbuka puasa. Dalam video kat bawah ni, saya hidangkan sagu gula melaka bersama dengan susu cair. Kalau nak guna santan pun boleh sebab originalnya memang. Semalam sempat sediakan cendol untuk berbuka puasa.

Easiest Way to Prepare Delicious Roti Susu Gula Melaka Mozarella Easiest Way to Prepare Delicious Roti Susu Gula Melaka Mozarella Reviewed by subindo drakor gratis on Mei 29, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.